267

فورتینت در رتبه‌بندی CyberRatings سال 2023، به امتیاز کارایی امنیتی ۹۹.۸۸% دست یافت

سازمان CyberRatings.org در مقابل روش آزمون فایروال سازمان Enterprise Firewall Test Methodology v3.0، آزمونی مستقل از دستگاه FortiGate 600F را در مرکز خود در تگزاس انجام داد. فورتیگیت 600F مورد آزمون قرار گرفت تا مشخص شود: چگونه با سوئیت‌های رمزنگاری TLS/SSL 1.2 و 1.3 برخورد می‌کند؟ چگونه در برابر 1724 نفوذ، مقابله می‌کند؟ فایروال 600F […]

335

فورتی نت به عنوان سردمدار در Enterprise Firewalls در Q4 2022 معرفی شد

به گزارش Forrester Wave™، فورتی نت به عنوان سردمدار در Enterprise Firewalls در Q4 2022 معرفی شد.

432

Microsoft Exchange Server با آسیب‌پذیری‌های zero-day مورد هدف قرار گرفته است

مایکروسافت هشدار داد که دو آسیب‌پذیری zero-day رفع ‌نشده علیه Exchange Server مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

620

باگ حیاتی فایروال سوفوس تحت سوء استفاده فعال

Sophos اعلام کرد که سوء استفاده از آسیب‌پذیری فایروال حیاتی، در حال حاضر زیر مجموعه بسیار کوچکی از سازمان‌ها را که عمدتاً در جنوب آسیا واقع شده‌اند، تحت تأثیر قرار داده است.

2211

مقایسه ویژگی‌های نسخه‌های ویندوز سرور 2022

مایکروسافت از نسخه Datacenter Azure برای سازگاری با نسخه‌های معمول Standard و Datacenter رونمایی کرد. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چه امکانات جدیدی در این نسخه سیستم عامل سرور وجود دارد.

1405

تاثیر هوش مصنوعی در تغییرات امنیت سایبری سال 2021

هوش مصنوعی به سازمان‌ها و مشاغل کمک می‌کند تا بدون تکیه بر تخصص انسانی، عملکرد بخش امنیت سایبری را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشند.

3690

مقایسه SSD های سامسونگ: pro و evo

در این مقاله به مقایسه SSD های سامسونگ pro با evo پرداخته‌ایم و عملکرد هر کدام را به صورت جداگانه بررسی کرده‌ایم.

518

خنک سازی دیتاسنتر توسط برف در ژاپن

ژاپن در تلاش است برای سیستم خنک سازی دیتاسنترهای خود از قدیمی‌ترین سیستم‌ خنک کنندگی یعنی برف استفاده نماید تا استفاده از انرژی برق کاهش یابد.

576

کشف باتری‌های ساخته شده از آب دریا توسط کمپانی IBM

باتری‌های ساخته شده از آب دریا که توسط کمپانی IBM معرفی شده، از فلزات سنگین مانند کبالت و نیکل بی نیاز هستند، و تولید آنها بسیار ارزان است.

873

امن‌ترین دیتاسنترهای جهان

5 مورد از امن‌ترین دیتاسنترهای جهان در این مقاله معرفی کرده‌ایم. این دیتاسنترها از نظر جغرافیایی، در محلی غیر معمول قرار گرفته‌اند.

1704

Summit سریع‌ترین ابرکامپیوتر جهان

Summit سریع‌ترین ابرکامپیوتر جهان در آمریکاست که با 10 پتابایت حافظه و 40 هزار پردازنده قادر است در هر ثانیه بیش از 200 هزار تریلیون محاسبه انجام دهد.

767

اهمیت امنیت گوشی‌های هوشمند

به دلیل اهمیت امنیت گوشی های هوشمند، در این مقاله راهکارهای مختلف برای افزایش آن و حفظ اطلاعات شخصی در مقابل هکرها و حملات سایبری ارائه شده است.